آ
-
آموزش
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
آموزش ابتدایی
تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]
-
آموزش الکترونیکی
ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]
-
آموزش بالینی
تحلیل دانشجوها و مربّیهای بالینی مامایی از چالشهای طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]
-
آموزش به مددجو
بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارتهای آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]
-
آموزش توسعه کارآفرینی
ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 24-31]
-
آموزش عالی
طراحی مدل دانشگاه ارزشبنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]
ا
-
اراک
بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]
-
ارزشهای سطح اجتماعی
طراحی مدل دانشگاه ارزشبنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]
-
ارزشهای سطح سازمانی
طراحی مدل دانشگاه ارزشبنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]
-
ارزشهای سطح فردی
طراحی مدل دانشگاه ارزشبنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]
-
ارزشیابی
چالشهای هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]
-
ارزشیابی آموزشی
بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]
-
ارزیابی
ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 254-261]
-
ارزیابی
ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]
-
استاندارد
ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]
-
استاندارد 34000
ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]
-
استرس
بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]
-
استقرار
ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]
-
اضطراب
بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]
-
اضطراب کتابخانهای
بررسی و مقایسهی میزان اضطراب کتابخانهای و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]
-
اعتماد به نفس
بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]
-
افسردگی
بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]
-
انتقال دانش
هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]
-
انعطاف پذیری کنشی
اثربخشی آموزش انعطافپذیریکنشی بر بهزیستی روان شناختی و خوش بینی دانشجویان دختر افسرده [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-10]
-
اهمالکاری تحصیلی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری دانشآموزان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 99-108]
-
اهمال کاری تحصیلی
اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]
-
اهواز
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
اهواز
بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهرستان اهواز [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 206-216]
-
اهواز
وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]
-
ایجاد دانش
هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]
-
ایران
بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]
ب
-
بخش اعصاب و روان
نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]
-
برنامه درسی
ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 254-261]
-
برنامه درسی
تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]
-
برنامه درسی
چالشهای هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]
-
برنامه درسی پنهان
بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارتهای آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]
-
برنامه درسی غیرمتمرکز
تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]
-
برنامه ریزی استراتژیک
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
بستر آموزشی و ارتباطی
بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]
-
بهبود کیفیت
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
بهزیستی روان شناختی
اثربخشی آموزش انعطافپذیریکنشی بر بهزیستی روان شناختی و خوش بینی دانشجویان دختر افسرده [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-10]
-
بیماران
بررسی موانع برقراری ارتباط مؤثر بین دانشجویان پرستاری و بیماران در بیمارستان-های آموزشی-درمانی شهر اهواز در سال 94-1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 148-157]
-
بیمارستان آموزشی
بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهرستان اهواز [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 206-216]
پ
-
پاسخگویی به محیط
ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 254-261]
-
پایگاههای اطلاعات علمی
بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاههای اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]
-
پایگاههای پیوسته
بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاههای اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]
-
پدیدار نگاری
بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونهای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]
-
پرستاران
بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهرستان اهواز [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 206-216]
-
پرستاران
نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]
-
پژوهش کیفی
بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]
-
پیراپزشکی
بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]
-
پیشرفت تحصیلی
رابطه بین خلاقیت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 229-242]
ت
-
تجاری سازی
ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]
-
تجاری سازی دانش سلامت
ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]
-
تحلیل آزمون
بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]
-
تعهد سازمانی
ارتباط سبکهای رهبری، تعهد سازمانی با رضایت شغلی پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 84-92]
-
توانبخشی
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
ج
-
جو مدرسه
بررسی تاثیر جو مدرسه بر میزان خلاقیت دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 14-23]
چ
-
چالش
تحلیل دانشجوها و مربّیهای بالینی مامایی از چالشهای طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]
ح
-
حفظ دانش
هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]
خ
-
خلاقیت
رابطه بین خلاقیت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 229-242]
-
خلاقیت
بررسی تاثیر جو مدرسه بر میزان خلاقیت دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 14-23]
-
خودارزیابی بالینی
بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]
-
خود پنداره تحصیلی
پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبکهای اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]
-
خودکارآمدی
درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]
-
خودکار آمدی تحصیلی
پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبکهای اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]
-
خودکارآمدی تحصیلی
اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]
-
خودکارامدی
رابطه مدیریت دانش فردی و خودکارآمدی در کادر پزشکی و پیراپزشکی مراکز بهداشتی درمانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 176-184]
-
خوش بینی
اثربخشی آموزش انعطافپذیریکنشی بر بهزیستی روان شناختی و خوش بینی دانشجویان دختر افسرده [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 1-10]
د
-
دانش
بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونهای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]
-
دانشآموزان
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری دانشآموزان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 99-108]
-
دانشجو
تحلیل دانشجوها و مربّیهای بالینی مامایی از چالشهای طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]
-
دانشجو
اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]
-
دانشجویان
نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]
-
دانشجویان
بررسی مهارتهای مطالعه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 185-196]
-
دانشجویان
تأثیر تدوین برنامه استراتژیک بر کیفیت خدمات آموزشی ادراک شده دانشجویان دانشکده علوم توانبخشی اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 283-295]
-
دانشجویان
بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاههای اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]
-
دانشجویان
بررسی رابطه اعتماد به نفس و خودارزیابی بالینی دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 166-175]
-
دانشجویان پرستاری
بررسی موانع برقراری ارتباط مؤثر بین دانشجویان پرستاری و بیماران در بیمارستان-های آموزشی-درمانی شهر اهواز در سال 94-1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 148-157]
-
دانشجویان پرستاری و مامایی
بررسی نقش برنامه درسی پنهان در انتقال مهارتهای آموزش به مددجو در دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سال1395 [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 61-71]
-
دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی
بررسی وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 262-268]
-
دانشجویان فیزیوتراپی
درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]
-
دانشگاه
ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]
-
دانشگاه آزاد
ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 24-31]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]
-
دانشگاه ارزشبنیان
طراحی مدل دانشگاه ارزشبنیان در وزارت علوم کشور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 109-120]
-
دانشگاه سازمانی
بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]
-
دانشگاه علوم پزشکی
بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاههای اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]
-
دانشگاه علوم پزشکی
وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]
-
دانشگاه علوم پزشکی اراک
بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]
-
دانشگاه علوم پزشکی اهواز
نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور
بررسی مهارتهای مطالعه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 185-196]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز. دانشجویان
بررسی و مقایسهی میزان اضطراب کتابخانهای و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]
-
دانشگاه فرهنگیان
چالشهای هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]
-
دانشگاه فرهنگیان
اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اهمالکاری دانشآموزان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 99-108]
ر
-
رشته پرستاری
ارزیابی توان پاسخگویی برنامه درسی رشته پرستاری :مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 254-261]
-
رضایت شغلی
بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهرستان اهواز [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 206-216]
-
رضایت شغلی
ارتباط سبکهای رهبری، تعهد سازمانی با رضایت شغلی پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 84-92]
-
رضایتمندی
درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]
-
رویکرده داده بنیاد
ارائه مدلی به منظور استقرار آموزش الکترونیکی در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 137-147]
س
-
سبک رهبری
ارتباط سبکهای رهبری، تعهد سازمانی با رضایت شغلی پرستاران (مطالعه موردی: بیمارستان شهید صدوقی یزد) [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 84-92]
-
سبک زندگی
بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونهای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]
-
سبکهای اسناد
پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبکهای اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]
-
سرسختی روانشناختی
پیش بینی خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبکهای اسناد و سرسختی روانشناختی با میانجیگری خود پنداره تحصیلی در دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان کنگاور [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 64-77]
-
سلامت روان
رابطه بین خلاقیت با سلامت روان و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 229-242]
-
سوالات چند گزینه ای
بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]
-
سیستم اموزشی
بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]
-
سیستم مدیریت آموزش
بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]
ش
-
شایستگی بالینی
درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]
-
شبکه اجتماعی
بسترهای مورد نیاز برای توسعه سیستم مدیریت آموزش مبتنی بر شبکههای اجتماعی در راستای ارتقای سلامت جامعه [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 1-13]
-
شناخت
بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونهای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]
-
شیوه تدریس سخنرانی
بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]
ص
-
صمیمیت
بررسی تاثیر جو مدرسه بر میزان خلاقیت دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 14-23]
ض
-
ضریب تمیز
بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]
-
ضریب دشواری
بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]
ط
-
طراحی الگو
ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]
ع
-
عدم جوشش
بررسی تاثیر جو مدرسه بر میزان خلاقیت دانش آموزان مدارس متوسطه شهر تهران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 14-23]
-
عزتنفس
اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]
-
عضو هیات علمی
بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]
-
عملکرد
نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]
-
عناصر برنامه درسی
تحلیل الگوی برنامه درسی غیرمتمرکز در کشورهای منتخب به منظور ارائه الگوی پیشنهادی برای آموزش ابتدایی ایران [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 110-119]
-
عوامل برون سازمانی
بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]
-
عوامل درون سازمانی
بررسی میزان کاربست عوامل موثر دانشگاه سازمانی در سیستم آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و ارائه مدل [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 32-47]
ک
-
کاربرد دانش
هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]
-
کارکنان
رابطه مدیریت دانش فردی و خودکارآمدی در کادر پزشکی و پیراپزشکی مراکز بهداشتی درمانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 176-184]
-
کتابخانههای دانشگاهی
بررسی و مقایسهی میزان اضطراب کتابخانهای و ارتباط آن با ویژگیهای جمعیتشناختی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 20-29]
-
کتابخوانی
بررسی وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 262-268]
-
کیفیت خواب
بررسی رابطه ی بین کیفیت خواب با استرس ، اضطراب و افسردگی در دانشجویان دانشکده علوم پزشکی شوشتر [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 197-205]
گ
-
گزینه های انحرافی
بررسی تحلیلی شاخص های کمی آزمون های چند گزینه ای گروه ایمنی شناسی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 72-83]
م
-
مازندران
بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاههای اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]
-
مامایی
تحلیل دانشجوها و مربّیهای بالینی مامایی از چالشهای طرح احیای آموزش بالینی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 52-60]
-
محیط بالین
نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]
-
مدل
ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]
-
مدیریت دانش
هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]
-
مدیریت دانش
وضعیت مدیریت دانش و عوامل مؤثر بر آن در دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 120-128]
-
مدیریت دانش فردی
رابطه مدیریت دانش فردی و خودکارآمدی در کادر پزشکی و پیراپزشکی مراکز بهداشتی درمانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 176-184]
-
مدیریت منابع انسانی
ارائه مدل ارزیابی مدیریت منابع انسانی دانشگاه های آزاد اسلامی (در سطح استان تهران) بر مبنای استاندارد 34000 [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 87-98]
-
مراکز بهداشتی_درمانی
رابطه مدیریت دانش فردی و خودکارآمدی در کادر پزشکی و پیراپزشکی مراکز بهداشتی درمانی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 176-184]
-
مراکز رشد
ارائه مدل آموزش توسعه کارآفرینی در مراکز رشد دانشگاه های آزاد اسلامی استان مازندران [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 24-31]
-
مربیان
نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]
-
مرکز مطالعات آموزش پزشکی
بررسی روایی، پایایی و سطح سوالات چندگزینه ای آزﻣﻮن های پایان ترم دروس تخصصی کارشناسی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 129-136]
-
مسئولیت پذیری تحصیلی
اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]
-
مطالعه
بررسی وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 262-268]
-
معرفت شناسی
بررسی عوامل زمینه ساز شکاف بین دانش و شناخت در بین نمونهای از پزشکان [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 38-51]
-
منابع اطلاعاتی
بررسی میزان استفاده، آشنایی و رضایت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از پایگاههای اطلاعات علمی و عوامل مرتبط با آن [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 269-282]
-
مهارت مطالعه
اثربخشی آموزش مهارت مطالعه (SQ4R) بر عزت نفس و خودکارآمدی تحصیلی [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 78-86]
-
مهارتهای مطالعه
بررسی مهارتهای مطالعه در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: 1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 185-196]
-
موانع برقراری ارتباط
بررسی موانع برقراری ارتباط مؤثر بین دانشجویان پرستاری و بیماران در بیمارستان-های آموزشی-درمانی شهر اهواز در سال 94-1393 [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 148-157]
ن
-
نظرات
نظرات دانشجویان در مورد عملکرد مربیان بالینی در دانشکده پرستاری و مامائی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 11-19]
-
نظریه پردازی داده بنیاد
ارائه الگوی بومی تجاری سازی دانش در حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی در شهر تهران [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 296-310]
-
نگرش
بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]
-
نیازسنجی
نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]
-
نیازهای آموزشی
نیازسنجی آموزشی پرستاران بخش اعصاب و روان بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 217-228]
و
-
وضعیت آموزش بالینی
درک خودکارآمدی دانشجویان فیزیوتراپی از شایستگی بالینی و ارتباط آن با رضایت از وضعیت آموزش بالینی [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 158-165]
-
وضعیت مطالعه
بررسی وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز [دوره 9، شماره 4، 1397، صفحه 262-268]
ه
-
هوش استراتژیک
هوش استراتژیک اعضای هیأت علمی، شاخصی تأثیرگذار بر پیاده سازی دانش در دانشگاه ها مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 93-100]
-
هوشمندسازی
چالشهای هوشمندسازی در دانشگاه مبتنی بر پنج عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، زمان، فضا و ارزشیابی [دوره 9، شماره 2، 1397، صفحه 101-109]
-
هوشهای نه گانه
بررسی رابطه هوش های چندگانه و رضایت شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی شهرستان اهواز [دوره 9، شماره 3، 1397، صفحه 206-216]
ی
-
یادگیری خود راهبر
اثر بخشی بسته آموزشی یادگیری خودراهبر بر مسئولیت پذیری تحصیلی و اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان [دوره 9، ویژه نامه 97، 1397، صفحه 48-63]
-
یادگیری مبتنی بر تیم
بررسی نگرش دانشجویان بهداشت عمومی نسبت به روش یادگیری مبتنی بر تیم دردانشگاه علوم پزشکی فسا [دوره 9، شماره 1، 1397، صفحه 30-37]